دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ شاد ایرانی به همراه انواع سبک موسیقی شاد ایرانی را میتوانید با لینک مستقیم دریافت کنید

دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ شاد ایرانی به همراه انواع سبک موسیقی شاد ایرانی را میتوانید با لینک مستقیم دریافت کنید

دانلود آهنگ شاد حمید عسکری به نام آغوش تو

 دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بنام آغوش تو با بالاترین کیفیت
Download New Music Hamid Askari – Aghoshe To

ترانه و آهنگ: حمید عسکری , تنظیم: میلاد اکبری
متن آهنگ جدید حمید عسکری بنام آغوش تو :
اسم تو که میاد هنوزم قلب من میلرزه کم
نشده از عشقت دور نبودی از قلب من یک لحظه
حرف تو که میشه بی هوا دلم واسه تو تنگ میشه
قلبت پیش منه که من اینجوری هنوزم بی تابم
به شوق اینکه توی خوابمی هر شب میخوابم
این خود عشقه که تو خوابم اسمتو میارم
فقط عشق تو میتونه جون بده به این دل خستم
چه حسی بهتر از اینکه اینجوری به تو وابستم
صدام که میکنی عشقم تازه میفهمم عاشق کی هستم
فقط عشق تو میتونه جون بده به این تن خستم
چه حسی بهتر از اینکه اینجوری به تو وابستم
صدام که میکنی عشقم تازه میفهمم عاشق کی هستم
آغوشتو وا کن محتاج گرمای تنت میشم
این عشقو باور کن اگه بخوای عاشق ترم میشم
عاشق ترم میشم
فقط عشق تو میتونه جون بده به این تن خستم
چه حسی بهتر از اینکه اینجوری به تو وابستم
صدام که میکنی عشقم تازه میفهمم عاشق کی هستم
فقط عشق تو میتونه جون بده به این تن خستم
چه حسی بهتر از اینکه اینجوری به تو وابستم
صدام که میکنی عشقم تازه میفهمم عاشق کی هستم

دانلود ترانه حمید عسکری به نام آغوش تو با لینک مستقیم

دانلود آهنگ شاد امو باند به نام نمیخواستم

 دانلود آهنگ جدید امو باند بنام نمیخواستم با بالاترین کیفیت
Download New Music  EMO Band – Nemikhastam

متن آهنگ جدید امو باند بنام نمیخواستم :
چه خوب بود اولش و بعد رسید تهش روزایی که با تو بد نمیگذشت
خاطره هات مونده تو سرم هنوز نبودن تو نشده باورم
چی شد به اینجا رسیدیم اصلا که حالا این همه دوریم از هم
داره چشام میشه خیس اشک اصلا هرچی که شد تقصیر من بود ببخش
بیا و برگرد بیا و برگرد
نمیخواستم نمیخواستم که اینجوری تموم شه آسون
دیوونه من نمیخواستم که جدا بشه از هم راهمون
نمیخواستم نمیخواستم که اینجوری تموم شه آسون
دیوونه من نمیخواستم که جدا بشه از هم راهمون
آه بیا و برگرد آه بیا و برگرد
کاشکی میدونستی چه حالی دارم الان میشکنه بغضم بدون اختیار هر آن
آخه بی معرفت این رسمش نبودش که منو با این حال بد تنهام بذاری هی
بیا و برگرد بیا و برگرد
نمیخواستم نمیخواستم که اینجوری تموم شه آسون
دیوونه من نمیخواستم که جدا بشه از هم راهمون
نمیخواستم نمیخواستم که اینجوری تموم شه آسون
دیوونه من نمیخواستم که جدا بشه از هم راهمون

دانلود ترانه امو باند به نام نمیخواستم با لینک مستقیم